• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Får man svar på helgen från lendo ??

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 485
Poäng
8 917
Berätta hur din ansökan gick.
 

Peppan

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
3 Februari 2020
Meddelanden
631
Mottagna reaktioner
64
Poäng
217
Ok förstår men kan man godkänna allt osv vid eventuellt erbjudande ?
 

biggen

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
25 Juli 2013
Meddelanden
379
Mottagna reaktioner
171
Poäng
347
Dom flesta banker ger snabbt svar även på helgdag. Sökte för några månader sen via Lendo en söndag kväll. Fick flera förslag men valde Swedbank som jag har lönekonto hos. Pengarna fanns på kontot när jag vaknade måndag morgon (ca 7ish).
 

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 894
Mottagna reaktioner
1 662
Poäng
1 117
Dom flesta banker ger snabbt svar även på helgdag. Sökte för några månader sen via Lendo en söndag kväll. Fick flera förslag men valde Swedbank som jag har lönekonto hos. Pengarna fanns på kontot när jag vaknade måndag morgon (ca 7ish).

Vet du vilka förutsättningar som du hade när du sökte via Lendo och fick lån hos Swedbank? Var det någon komplettering eller var det automatiserat?
 

biggen

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
25 Juli 2013
Meddelanden
379
Mottagna reaktioner
171
Poäng
347
Söndag och erbjudande direkt så det måste ju såklart ha varit automatiserat. Lånet fanns ju även direkt på kontot måndag morgon så även det lär ju ha gått per automatik. Systemet kanske kände igen att jag hade ett konto där och om det krävs komplettering om man inte redan är kund har jag ingen aning om. Hade 0,2 i score och inga blanco eller utnyttjade krediter.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp